Παλαιά σχολικά βιβλία
Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προγραμματιζόμενες εκδηλώσεις.

Ο καιρός στα Βριλήσσια

Μετεωρολογικός σταθμός Βριλησσίων. Ιδιοκτησία Εκπαιδευτηρίων Καντά, σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Ποπ κορν: SΟS ειδικών για τη μεγάλη συσκευασία στους κινηματογράφους

TΗΕ ΤΙΜΕS , Της Valerie Εlliott

Καμπανάκι για τις θερμιδικές βόμβες που καταναλώνουν πολλοί θεατές στον κινηματογράφο υπό τη μορφή ποπ κορν, νάτσος και αναψυκτικών χτυπά η βρετανική Υπηρεσία Προτύπων Τροφίμων, αξιώνοντας την αναγραφή του θερμιδικού περιεχομένου σε όλες τις συσκευασίες. Μία μεγάλη συσκευασία ποπ κορν, επισημαίνει, μπορεί να εμπεριέχει ακόμα και 1.200 θερμίδες.

«Oι κινηματογράφοι οφείλουν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της επιδημίας παχυσαρκίας», επισημαίνει ο διευθυντής της Υπηρεσίας, Τιμ Σμιθ. «Υπάρχει ένας μύθος πως το ποπ κορν δεν έχει θερμίδες, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Το ζήτημα μάς απασχολεί πολύ. Ένα μεγάλο θέμα είναι και οι μερίδες: οι συσκευασίες προς πώληση μοιάζει να γίνονται όλο και μεγαλύτερες. Σε λίγο οι οικογένειες θα χρειάζονται καροτσάκι για να μεταφέρουν όλα όσα αγοράζουν μέσα στην αίθουσα του κινηματογράφου!».

Στην πραγματικότητα, το ποπ κορν από μόνο του είναι ένα υγιεινό σνακ. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, τα 100 γραμμάρια περιέχουν συνήθως 480 θερμίδες. Πολλά εξαρτώνται όμως από τον τρόπο παρασκευής του. Όταν το ποπ κορν παρασκευάζεται, για παράδειγμα, σε συσκευές κυκλοφορίας ζεστού αέρα, ή στα μικροκύματα, η θερμιδική του αξία μειώνεται. Όταν παρασκευάζεται μέσα σε λάδι ή βούτυρο, μπορεί να ανέβει στα ύψη. Η προσθήκη μεγάλης ποσότητας αλατιού κάνει ακόμα χειρότερη την κατάσταση: έρευνα που είχε γίνει το περασμένο φθινόπωρο στις ΗΠΑ, εντόπισε στη μεγάλη συσκευασία του ποπ κορν (που περιέχει περίπου 20 φλιτζάνια) 980 χιλιοστογραμμάρια νατρίου και 60 γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών. Η βρετανική Υπηρεσία Προτύπων Τροφίμων ζητεί την υποχρεωτική αναγραφή του θερμιδικού περιεχομένου σε όλες τις συσκευασίες που πωλούνται στους κινηματογράφους. Σε πιλοτικό πρόγραμμα με 21 εταιρείες τροφίμων που εφαρμόστηκε το περασμένο καλοκαίρι, επισημαίνει, φάνηκε πως όταν οι καταναλωτές συνειδητοποιούν πόσες θερμίδες έχει αυτό που πάν

ε να αγοράσουν, αλλάζουν τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Τα Νέα, 01/03/10

Τα σχόλια είναι κλειστά.

embed_badge
Ecomobility
Ιστοσελίδα μαθητών Εκπ.Καντά
Βραβεία Ecomobility
2ο Βραβείο στο Ecomobility 2017
1ο Βραβείο στο Ecomobility 2016
banner
Εικονική περιήγηση
Οι παιδικοί μας σταθμοί
Συνήγορος του παιδιού
Συνήγορος του παιδιού
Σύνδ. Κοινωνικής Ευθύνης
Αναζήτηση
Αρχείο αναρτήσεων