Παλαιά σχολικά βιβλία
Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προγραμματιζόμενες εκδηλώσεις.

Ο καιρός στα Βριλήσσια

Μετεωρολογικός σταθμός Βριλησσίων. Ιδιοκτησία Εκπαιδευτηρίων Καντά, σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Η μετάβαση του παιδιού από το Νηπιαγωγείο στη σχολική εκπαίδευση θεωρείται μια σημαντική περίοδος τόσο για το ίδιο όσο και για την οικογένειά του.

Το παιδί μεταβαίνει από τη νηπιακή ηλικία, όπου πρωταρχικός στόχος είναι η μάθηση μέσα από το παιχνίδι, στην πρωτοσχολική, όπου μέσα από δομημένες δραστηριότητες θα μάθει να διαβάζει, να γράφει, να λογαριάζει, καθώς επίσης, θα διαμορφώσει τους «υποδοχείς», για να αποκτηθεί η γνώση.

Το νήπιο φεύγει από το οικείο περιβάλλον του Νηπιαγωγείου, όπου μπορεί να παίζει, να σηκώνεται από τη θέση του, να κινείται όταν κουράζεται, να αλλάζει συχνά δραστηριότητες με ενήλικες που το φροντίζουν.

Μεταβαίνει σ’ ένα χώρο κατά κανόνα μεγαλύτερο, όπου του ζητείται να παρακολουθεί για 3, 4 ή και 5 (διδακτικές) ώρες με μικρά διαλείμματα, να γράφει, να διαβάζει, να πηγαίνει τουαλέτα μόνο του, να τα βγάζει πέρα με μεγαλύτερα παιδιά.

Οι γονείς ανησυχούν για το ποιο σχολείο θα προσφέρει στα παιδιά τους την εκπαίδευση που θα τα ετοιμάσει, για να γίνουν αυτόνομοι και δημιουργικοί πολίτες του αύριο.

Το σχολείο που μέσα σ’ όλη τη φροντίδα του προγράμματός του εντάσσει κι ένα επιτυχημένο πρόγραμμα μετάβασης από το Νηπιαγωγείο, θέτει γερές βάσεις για μια δημιουργική πορεία του παιδιού στο Δημοτικό.

Μερικοί παράγοντες ομαλής μετάβασης είναι:

  • Παροχή συνέχειας στη μάθηση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένα εκπαιδευτικά προγράμματα.
  • Διασφάλιση επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών και των δύο βαθμίδων.
  • Εμπλοκή των γονέων στη διαδικασία μετάβασης.
  • Ανάπτυξη θετικών αμοιβαίων σχέσεων μεταξύ παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων.

Ένα σχολικό περιβάλλον «οικογενειακό», όπου αναπτύσσονται συνεργατικές σχέσεις, όπου τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού μπορούν να γνωρίζονται και κάποιες φορές να συνεργάζονται με τα παιδιά των άλλων τάξεων, όπου γύρω τους υπάρχει μια ομάδα συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών, ένα βοηθητικό προσωπικό έτοιμο να καλωσορίσει και να υποστηρίξει το μαθητή, είναι ένα σχολικό περιβάλλον που ενθαρρύνει την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, παρέχει ασφάλεια στο μαθητή και δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για τη θεμελίωση της γνώσης.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΖΑΧΑΡΙΑ

Τα σχόλια είναι κλειστά.

embed_badge
Ecomobility
Ιστοσελίδα μαθητών Εκπ.Καντά
Βραβεία Ecomobility
2ο Βραβείο στο Ecomobility 2017
1ο Βραβείο στο Ecomobility 2016
banner
Εικονική περιήγηση
Οι παιδικοί μας σταθμοί
Συνήγορος του παιδιού
Συνήγορος του παιδιού
Σύνδ. Κοινωνικής Ευθύνης
Αναζήτηση
Αρχείο αναρτήσεων