Παλαιά σχολικά βιβλία
Από το 1954

Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προγραμματιζόμενες εκδηλώσεις.

Ο καιρός στα Βριλήσσια

Μετεωρολογικός σταθμός Βριλησσίων. Ιδιοκτησία Εκπαιδευτηρίων Καντά, σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Με μεγάλη ανυπομονησία ξεκινήσαμε το πρωινό της Παρασκευής 8 Απριλίου 2016 από το σχολείο για το Ναύπλιο. Επιτέλους θα πηγαίναμε την τριήμερη εκδρομή μας! Μετά από ολιγόλεπτη στάση στον Ισθμό φτάσαμε στην Επίδαυρο. Θαυμάσαμε από κοντά το αρχαίο θέατρο ενώ επισκεφθήκαμε και το αρχαιολογικό μουσείο. Το μεσημέρι φτάσαμε στο ξενοδοχείο κι αφού τακτοποιηθήκαμε πήγαμε για φαγητό. Από κούραση δεν καταλαβαίναμε ακόμα. Το απόγευμα περιδιαβήκαμε τα στενά της πόλης.

20160212naypl

Το Σάββατο, μετά το πρωινό, αναχωρήσαμε για τις Μυκήνες. Εκεί ξεναγηθήκαμε στον αρχαιολογικό χώρο και στο μουσείο. Το μεσημέρι επιστρέψαμε στο Ναύπλιο. Αφού φάγαμε, πήγαμε για ξεκούραση. Το απόγευμα επισκεφθήκαμε το κάστρο του Παλαμηδίου. Εντυπωσιακή η φυλακή του Κολοκοτρώνη αλλά και η θέα από το κάστρο! Κόντευε να νυχτώσει οπότε γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για το βραδινό μας.

Την Κυριακή η κούραση είχε αρχίσει να γίνεται αισθητή. Περισσότερο όμως μας πείραζε που είχε φτάσει η μέρα της επιστροφής. Αφού μαζέψαμε τα πράγματά μας βγήκαμε να δούμε σπουδαία μνημεία μέσα στην πόλη του Ναυπλίου. Επισκεφθήκαμε το Βουλευτικό και το ναό του Αγίου Σπυρίδωνα καθώς και το Πολεμικό Μουσείο. Νωρίς το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής με αισθήματα ανάμεικτα, χαρούμενοι γιατί περάσαμε ωραία μα και λυπημένοι γιατί η εκδρομή έφτανε στο τέλος της!