Παλαιά σχολικά βιβλία
Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προγραμματιζόμενες εκδηλώσεις.

Ο καιρός στα Βριλήσσια

Μετεωρολογικός σταθμός Βριλησσίων. Ιδιοκτησία Εκπαιδευτηρίων Καντά, σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Ο ουρανός στα Βριλήσσια

Το τριήμερο 31 Μαρτίου, 1 & 2 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική μας εκδρομή στην Πάτρα.
Την πρώτη μέρα, αφού τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια, πήγαμε για φαγητό στο Ρίο και ύστερα επισκεφτήκαμε το οινοποιείο Αχάϊα Clauss. Μετά την ξενάγηση, μπορέσαμε να αγοράσουμε κρασιά για τους γονείς μας και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση.

Το επόμενο πρωί πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο Πάτρας και θαυμάσαμε τα υπέροχα ψηφιδωτά, τα αγγεία αλλά και τα κοσμήματα. Μετά το μουσείο πήγαμε στο κάστρο. Ανεβήκαμε τα 196 σκαλιά και μπήκαμε μέσα στο χώρο του κάστρου, ανεβήκαμε στην κορυφή και θαυμάσαμε τη θέα. Καθίσαμε για φαγητό στο κέντρο της Πάτρας και μετά περπατήσαμε μέχρι την εκκλησία του Αγίου Ανδρέα. Ανάψαμε ένα κεράκι και μετά πήγαμε με το πούλμαν στην παραλία του Ρίου, όπου καθίσαμε για καφέ. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και αφού ξεκουραστήκαμε κατεβήκαμε για φαγητό στην τραπεζαρία του ξενοδοχείου.

Την τρίτη και τελευταία ημέρα της διαδρομής πήγαμε με το ferry boat στο Αντίρριο και είδαμε το μουσείο της γέφυρας. Γυρίσαμε στο Ρίο, φάγαμε σε μία ταβέρνα και ξεκινήσαμε για την Αθήνα.

Περάσαμε όλοι υπέροχα και ήταν μία μοναδική εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη.